„Przychodzą w życiu takie chwile,
w których człowiek nie powinien być sam”
Zwróć się do pedagoga szkolnego gdy:
- Czujesz, że nikt Cię nie rozumie, jesteś samotny
- Nie potrafisz porozumieć się z nauczycielem.
- Masz problemy rodzinne, znajdujesz się w trudnej sytuacji materialnej.
- Chcesz podzielić się swoją radością, sukcesem.
- Chciałbyś pomóc innym, nie wiesz w jaki sposób.
- Masz ciekawe pomysły, którymi chcesz się podzielić.
Przyjdź także z każdą sprawą, z którą sam nie potrafisz sobie poradzić.
Godziny pracy pedagoga szkolnego w roku szkolnym 2024/ 2025
mgr Wiolety Wojdyńskiej – Kusiak
Dni tygodnia |
Godziny pracy |
poniedziałek |
8.00 – 12.00, 13.55 – 14.55 |
wtorek |
9.00 – 12.00, 14.00 – 15.00 |
środa |
8.00 – 14.00 |
czwartek |
10.00 – 13.00, 13.55 – 14.55 |
piątek |
8.00 – 13.00 |
Istnieje możliwość konsultacji w godzinach popołudniowych po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod nr tel. 43 677-20-66, kom. 517- 412- 445
Godziny pracy pedagoga szkolnego w roku szkolnym 2024/2025
mgr Liliany Dąbrowskiej
Dni tygodnia |
Godziny pracy |
poniedziałek |
11.00 – 13.00 |
wtorek |
10.00 – 12.00 |
środa |
10.00 – 12.00, 14.00 – 15.00 |
czwartek |
8.15 – 9.15, 10.00 – 12.00 |
piątek |
11.00 – 12.00 |
Godziny pracy pedagoga specjalnego w roku szkolnym 2024/2025
mgr Wiolety Wojdyńskiej – Kusiak
Dni tygodnia |
Godziny pracy |
poniedziałek |
10.00 – 12.00 |
wtorek |
9.00 – 12.00 |
środa |
8.00 – 11.00 |
czwartek |
10.00 – 13.00 |
piątek |
11.00 – 13.00 |
IZABELA STĘPIEŃ PSYCHOLOG
Kontakt mailowy przez dziennik elektroniczny / gabinet – Budynek A
PONIEDZIAŁEK 08.00 – 14.00
WTOREK 13.30 – 17.00
ŚRODA 08.00 – 12.00
CZWARTEK 08.00 – 10.30
PIĄTEK 08.00 – 14.00
Dodatkowe konsultacje z rodzicami: wg harmonogramu konsultacji z nauczycielami (PN 14.00 – 15.00), spotkań z wychowawcą klasy lub po uzgodnieniu mailowym (kontakt przez dziennik elektroniczny).
Zadania, które w myśl najnowszego rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Załącznik do obwieszczenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 25 lipca 2023 r.(Dz.U. poz. 1798) w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia) zostały przypisane szkolnemu pedagogowi i psychologowi.
- Prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu przedszkola, szkoły i placówki.
- Diagnozowanie sytuacji wychowawczych w przedszkolu, szkole lub placówce w celu rozwiązywania problemów wychowawczych stanowiących barierę i ograniczających aktywne i pełne uczestnictwo ucznia w życiu przedszkola, szkoły i placówki.
- Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb.
- Podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży.
- Minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów.
- Inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych
w sytuacjach kryzysowych. - Pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów.
- Wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w:
- rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu przedszkola, szkoły i placówki;
- udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.